Eco Slim: Khasiat, Kebaikan, Harga Serta Tmepat Terbaik Untuk Anda Membelinya

20
9651

Eco Slim: Khasiat, Kebaikan, Harga Serta Tmepat Terbaik Untuk Anda MembelinyaProses pengurangan berat badan bukan satu pengalaman yang mudah. Kebanyakan orang yang berusaha mengurangkan beraat badan akan berputus asa kerana tahap usaha yang diperlukan adalah sangat tinggi. Dari menjaga pemakanan kepada bersenam, ramai orang yang tidak berupaya bertahan lebih daripada beberapa hari. Bayangkanlah, anda tidak boleh makan makanan kegemaran anda seperti nasi lemak, rendang, roti canai, murtabak, gulai dan sebagainya. Anda juga perlu membelanja lebih untuk membeli mesin senaman yang hampir beribu-ribu ringgit harganya. Ini semua merupakan satu bebanan yang tidak munasabah. Proses pengurangan berat badan sebenarnya tidak perlu begitu payah.Sebenarnya, ia boleh dipermudahkan dan anda sangat bernasib baik kerana boleh mengetahui cara untuk mengurangkan berat badan dengan mudah. www.EcoSlim.promotion.my

Pengenalan Kepada Eco Slim

Hari ini, anda boleh mengetahui tentang Eco Slim, satu produk yang akan mengubah cara anda mengurangkan berat badan. Ia dapat mengubah cara anda melihat dan mentasirkan cara melangsingkan badan anda sendiri. Ramai orang yang inginkan satu cara yang tidak membebankan bagi mengurangkan berat badan mereka. Lagipun pada masa sekarang, ramai yang tidak ada masa berlebihan untuk memasak makanan yang sihat kerana terlalu sibuk dengan kerja ataupun dengan menjaga anak –anak. Oleh itu, kebanyakan orang pada masa kini kerap makan di luar ataupun memakan ‘Fast Food’ sahaja kerana factor kesuntukan masa. Jika anda merupakan antara mereka yang kerja sepenuh masa,anda tentu boleh kaitkan situasi ini dengan diri anda. Jika anda balik dari sehari suntuk bekerja, kebanyakan daripada kita tidak lagi ada tenaga untuk bersenam ataupun memasak benda-benda yang sihat bagi diri dan keluarga.

www.EcoSlim.my -50% Promotion!

Ramai daripada kita yang mahu badan yang lebih langsing untuk pelbagai sebab. Ada yang nak mengurangkan badan selepas beranak, ada yang nak kelihatan lebih menarik, ada yang nak  jadi lebih sihat. Walaupun apa jua sebab anda untuk mengurangkan berat badan, anda bolehlah mencuba produck terbaru ini. Eco Slim merupakan satu bentuk supplemen yang boleh membantu anda dalam proses pengurangan berat badan dengan membekalkan kesemua khasiat yang penting. Eco Slim merupakan produk yang berdasarkan herba semula jadi. Oleh itu, semua bahan-bahan yang digunakan dalam supplemen ini adalah selamat dan tidak membahayakan mana-mana bahagian tubuh anda. Anda tidak perlu was-was kerana supplemen ini dibuat berdasarkan ramuan tumbuh-tumbuhan semata-mata, dan tiada elemen haiwan langsung.

Supplemen Eco Slim ini dibekalkand dalam bentuk tablet yang boleh cair apabila dimasukkan dalam air dan anda hanya perlu membubuh satu tablet ke dalam air ataupun minuman lain seperti teh, kopi atau jus buah untuk mendapatkan manfaat yang sepenuhnya. www.EcoSlim.promotion.my

Pengenalan Kepada Eco Slim

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?

Secara amnya, Eco Slim adalah produk yang 100% semulajadi yang dirusmuskan dengan bahan-bahan yang semulajadi. Suplemen ini dihasilkan oleh dalam kilang yang dijamin bersih dan tidak ada bahan kimia berbahaya yang digunakan dalam proses penghasilannya. Kilang Eco Slim sering dipantau kebersihan dan kesahihannya dari masa ke semasa. Segala proses kilang sudah direka dengan kebaikan pengguna dalam minda penghasil. Dalam pada itu juga, semua kilang pembuat Eco Slim ini tidak membahayakan alam sekitar kerana tidak melepaskan bahan. Pembuat suplemen ini sangat berhati-hati supaya tidak ada bahan kimia yang tidak baik untuk badan anda menyelinap masuk ke dalam produk dan membahayakan kesihatan anda.

www.EcoSlim.my -50% Promotion!

Eco Slim Malaysia mempunyai cara berfungsi yang sangat khusus, di mana ianya menyasarkan terus kepada sel-sel lemak yang bermasalah. Ia mempunyai metodologi yang ‘targeted’ iaitu boleh terus bertindak ke atas bahagian tubuh di mana terdapat paling banyak pengumpulan lemak. Tempat-tempat ini termasuklah bahagian paha bagi wanita dan bahagian perut bagi lelaki. Terdapat banyak penyelidikan saintifik yang dijalankan oleh penghasil suplemen ini, termasuklah doctor perubatan. Mereka mensyorkan kesemua bahan yang digunakan dalam Eco Slim, termasuklah semua zat-zat, herba dan buah yang digunakan. Inilah antara bahan-bahan yang terkandung dalam Eco Slim:

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?L-carnitine – L-carnitine merupakan satu asid amino yang penting dalam pembakaran lemak, terutamanya apabila badan tidak mendapat karbohidrat atau gula yang mencupkupi. Ini berlaku apabila anda bersenam. Badan akan secara otomatiknya menggunakan lemak berlebihan dan L-carnitine merupakan komponen proses itu. Dalam badan yang kurang zat ini, penggunaan lemak sebagai punca tenaga menjadi sangat perlahan dan tidak efisien. Tetapi jika cukup L-carnitine dalam badan, maka penggunaan lemak sebagai sumber atau punca tenaga menjadi lebih cekap and pantas. Penggunaan lemak sebagai sumber tenaga inilah yang dapat mengurangkan berat badan, terutamanya di bahagian paha dan perut.

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?Ekstrak Coleus forskohlii – Coleus forskohlii merupakan satu tumbuhan yang akarnya banyak digunakan untuk memperbaiki kesihatan paru-paru dan jantung. Ia telah digunakan untuk ribuan tahun dalam perubatan Ayurveda dan sering dinyatakan dalam tulisan Sanskrit yang berabad –abad tahun lamanya. Tumbuhan ini biasanya ditanam di negara-negara Asia yang panas dan lembap seperti di Asia Tenggara dan India. Pada masa sekarang, Coleus forskohlii  diginakan sebagai herba untuk mengurangkan berat badan. Ia boleh mempercapatkan penguraian sel-sel lemak dan mencegah pembentukan sel lemak yang baru. Herba ini juga merangsang hormon seperti hormone tiroid dan insulin yang mempercepatkan pembakaran lemak dengan merancakkan proses metabolism.

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?Chitosan – Chitosan merupakan satu serbuk putih yang ditemui dalam cangkerang seafood seperti udang dan ketam. Chitosan boleh menyerap lemak dan minyakberlebihan dalam sistem penghadaman supaya ianya tidak boleh dihadam ke dalam badan. Chitosan juga berfungsi seperti seratyang boleh mengembang dalam perut anda dan mengisi semua ruang supaya anda akan berasa lebih kenyang. Apabila anda berasa kenyang, anda tidak akan makan sebegitu banyak makanan dan dengan itu, jumlah kalori yang akan memasuki badan anda akan berkurangan juga. Chitosan datang daripada punca semulajadi yang tidak akan membahayakan anda dalam apa-apa cara pun.

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?Kafein – Kafein biasanya akan didapati dalam minuman seperti kopi, the dan cola. Kafein dalam jumlah yang banyak boleh membuat anda berasa lebih terjaga. Akan tetapi dalam jumlah yang terkawal, ia boleh membantu mengawal jumlah lemak yang boleh diserap. Kafein boleh merangsang badan untuk membakar lemak dan juga membantu menindas kelaparan supaya anda tak perlu sering mengambil snek antara waktu pemakanan yang biasa. Kafein yang ada dalam Eco Slim Malaysia sangat rendah dan terkawal, jadi tidak perlu ada kerisauan  tentang kesan buruk keafein langsung. Kafein itu hanya berbahaya dalam jumlah yang amat tinggi.

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?Asid suksinik – Asid suksinik merupakan salah satu komponen dalam sistem metabolic atau proses pembakaran lemak anda. Oleh sebab itu, jika anda mahu membakar lemak dengan lebih cekap, semua komponen dalam prose situ perlu ada. Ini termasuklah asid suksinik. Biasanya orang akan takut dengan perkataan asid ini, tetapi asid suksinik berbeza kerana ia tidak menghakis. Ia sebahagian daripada jenis asid organic yang selamat dan dihasilkan dalam badan kita sendiri.

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?Vitamin В2, В5, В6, В8, В12 – Vitamin ini mempunyai banyak kebaikan untuk kesihatan dan sering digunakan untuk memastikan bahawa tubuh badan mereka yang sedang mengurangkan berat badan tidak terganggu. Vitamin-vitamin ini penting untuk metabolisme dan boleh membantu dalam pencegahan penyakit kulit, rambut serta kuku dan mencegah sengugut. Ianya juga penting dalam proses menbuang toksin dari badan dan mencegah jangkitan dengan menguatkan sistem imuniti. Secara amnya, Vitamin ini adalah baik untuk anda dan boleh melindungi badan anda daripada apa-apa tekanan fizikal yang mungkin dialami apabila berat badan anda berubah.

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?Estrak Alga fucusEkstrak tumbuhan laut ini yang juga dikenali dengan nama Fucus vesicolusus telah melalui satu proses penyelidikan yang panjang. Daripada penyelidikan ini, telah didapati bahawa rumpia air ini mempunyai kebolehan anti-penuaan, iaitu ia boleh membuat kulit kita lebih anjal dan kenyal. Jadi suplemen ini bukan sahaja dapat membantu anda melangsingkan badan, ia juga dapat menjadikan anda kelihatan lebih muda dan cantik. Dengan hanya satu pil dari Eco Slim, anda mendapat lebih daripada satu manfaat. Ekstrak ini juga mengandungi Iodin, iaitu mineral yang boleh membantu mengimbangi hormon thyroid. Jika thyroid anda tidak seimbang, ini boleh menyebabkan obesiti iaitu berat badan yang keterlaluan diakibatkan ketidakbolehan badan untuk menggunakan lemak yang berlebihan untuk menjana tenaga.

Apakah Ramuan dan Bahan-bahan dalam Eco Slim?Ekstrak Guarana– Guarana merupakan buah yang mempunyai banyak zat dan vitamin. Penambahan ekstrak Guarana ke dalam produk ini adalah bertujuan membuatkan badan anda berasa lebih sihat dan cergas secara keseluruhannya. Guarana kaya dengan sejeni protein yang dikenali sebahai guaranine,yang bertindak seakan-akan sama dengan kafein. Ianya boleh mengurangkan rasa lapar dan bertindak sebagai stimulan yang mempercepatkan kada metabolism badan supaya kadar pembakaran lemak bertambah cepat dan lebih cekap.

Sepertimana yang boleh kita lihat, kesemua bahan yang digunakan dalam penghasilan produk ini bersih dan baik untuk kesihatan.Ianya juga dihasilkan menggunakan proses yang mantap dan dipantau dengan teliti oleh pihak berkuasa, serta berada di bawah penyeliaan ahli sains yang berwibawa dan berpengalaman. www.EcoSlim.promotion.my

Kebaikan dan Kesan Sampingan Eco Slim

Eco Slim mempunyai banyak kebaikan dari segi menjadi suplemen makanan. Ingat bahawa ini merupakan satu suplemen yang datang dalam bentuk cecair yang boleh dititikkan ke dalam minuman, serta dalam bentuk tablet mudah cair. Rasanya ada sedikit manis dan mempunyai perasa buah-buahan campuran.  Ianya sesuai diambil bila-bila masa sahaja dan mudah diminum bersama dengan air ataupun ditambah kepada minuman kegemaran anda. Antara kebaikan suplemen ini termasuklah:

Dapat membantu melangsingkan badan dengan membekalkan semua khasiat yang boleh membantu badan mebakar lemak dengan lebih cepat dan berkesan. Apabila badan tidak mempunyai khasiat yang cukup, ada kemungkinan berat badan anda bertambah kerana kadar metabolisme diperlahankan ataupun keseimbagan hormon dalam badan terganggu. Produk ini dikatakan boleh membantu lengurangkan sehingga 10-12kg dalam masa setengah tahun sahaja.

Mengurangkan rasa lapar supaya anda tidak makan dengan keterlaluan. Ini akan membantu dalam proses pelangsingan secara sihat tanpa perlu mengambil shake pengganti masa makan. Anda boleh makan apa sahaja yang anda mahu tanpa rasa bimbang.

Membuatkan anda rasa lebih bertenaga sepanjang hari. Selain daripada zat-zat yang membolehkan pelangsingan badan, Eco Slim juga membekalkan khasiat yang membolehkan anda rasa bertenaga walaupun penat sehari suntuk bekerja.

Mengimbangi tahap gula dalam darah. Ini baik bagi mengawal rasa lapar juga. Suplemen ini mengakibatkan gula dalam darah kekal tinggi untuk masa yang lebih lama supaya boleh digunakan oleh badan dan tidak ditukarkan menjadi lemak.

Membersihkan badan daripada toksin. Terdapat banyak komponen dalam pil dan cecair ini yang mempunyai antioksidan yang tinggi. Antioksidan boleh menyahkan toksin dan radikal bebas dalam badan yang bahaya dan boleh menyebabkan peyakit jantung dan barah jika tidak dikawal dan diberikan perhatian yang secukupnya.

Kebaikan dan Kesan Sampingan Eco Slim

Apa Kata Orang Ramai?

Apa Kata Orang Ramai?Lepas melahirkan anak pertama dulu, saya tak ambil apa-apa suplemen ataupun membuat apa-apa rawatan. Akibatnya berat badan saya turun dengan cukup perlahan. Saya juga sentiasa berasa letih sebab berat badan saya yang bertambah.Akibatnya, saya tak dapatlah menjaga anak dengan baik. Itu lima tahun dahulu. Tahun lepas, saya melahirkan ana yang kedua dan Alhamduillah, saya temui Eco Slim. Sejak itu, saya ambil satu tablet setiap hari dan dalam 3 bulan sahaja saya turun berat badan sebanyak 5kg.

Marlina, 28

Beberapa tahun lepas saya mendapati bahawa saya telah didiagnos dengan penyakit kencing manis. Doktor telah menasihatkan saya untuk mengurangkan berat badan supaya simptom saya dapat bertambah baik dan saya boleh mengelakkan komplikasi kencing manis seperti penyakit jantung dan saraf. Oleh itu, saya pun mula bersenam. Akan tetapi saya dapati bahawa berat badan saya turun dengan perlahan walaupun saya kerap bersenam. Saya disyorkan produk ini oleh mak saya, dan sejak saya mula mengambilnya, saya rasa macam sesi senaman saya lebih berbaloi.

Ana Nur Hidayah, 45

Apa Kata Orang Ramai?Keberkesanan Eco Slim tak boleh disangkalkan lagi. Ini kerana saya dah cuba banyak cara, tapi tak boleh kurangkan berat badan juga. Dengan produk ini, baru saya boleh lihat keputusan yang baik. Dalam masa yang singkat saja, iaitu 3 minggu, saya dah mula turun 1-2kg. Saya rasa sangat berpuas hati dan akan terus mengambil suplemen Eco Slim.

Hanis, 32

Harga Eco Slim Yang Berpatutan

Dalam  ekonomi sekarang yang penuh onak duri, tentu anda berasa sakit hati jika terpaksa berbelanja lebih untuk suplemen yang kecil ini. Akan tetapi, anda akan berasa sangat terkejut kerana jika dicari online, anda boleh mendapatkan produk ini pada 50% harga asal. Antara tempat untuk mencari Eco Slim ialah di Lazada. Harga yang berpatutan boleh menjadi milik anda jika anda rajin membeli di atas talian. Proses pembelian adalah sangat selamat dan boleh dipercayai. Anda boleh nampak testimoni Eco Slim di laman ini dan laman lain di mana pengguna lain sudah menerima produk mereka dengan selamat. www.EcoSlim.promotion.my

Di Mana Boleh Anda Membeli Eco Slim

Jangan was-was lagi, terutama sekali apabila melihat Eco Slim Lazada dengan harga yang 50% lebih murah daripada harga pasaran. Belilah produk ini secara online di Lazada untuk menikmati diskaun yang tertinggi sekali. Anda mungkin tidak akan menemui harga seperti ini di kedai-kedai Farmasi  jadi cubalah di tempat seperti Lazada. Anda juga tidak akan menemui  tawaran seperti ini di Amazon ataupun kedai online  lain. Pastikan anda membeli daripada laman yang boleh dipercayai kerana terdapat banyak laman di luar sana yang berupa penipu scammer. Anda boleh yakin dengan Lazada kerana ianya telah dibuktikan selamat sebagai satu portal pembelian online yang boleh dipercayai.

Di Mana Boleh Anda Membeli Eco Slim

Produk Yang Boleh Dipercayai!

Terdapat banyak suplemen di luar sana yang mendakwa boleh membantu anda mengurangkan berat badan dengan berkesan. Yang mana boleh anda percayai? Anda tidak perlu tercari-cari produk lagi. Suplemen ini terbukti sebagai sesuatu yang boleh mengubah cara anda bersenam dan menjaga pemakanan.

www.EcoSlim.my -50% Promotion!

Suplemen ini sangat berbaloi untuk duit yang sudah anda belanja. Anda tidak perlu  bimbang bahawa produk ini akan mendatangkan apa-apa kesan buruk kerana ianya hanya terdiri daripada ramuan semulajadi yang datang daripada alam semulajadi. Cara pengambilannya juga sangat mudah. Anda hanya perlu menambahkan satu tablet ke dalam secawan air dan ia akan cair dalam beberapa saat sahaja. Suplemen ini boleh dibeli dari laman online seperti Lazada supaya anda tidak perlu bertungkus lumus untuk mencarinya di kedai atau farmasi. Suplemen ini boleh dihantar terus ke pintu rumah anda dan anda boleh menikmatinya dengan selesa dan selamat.

Bagilah peluang untuk badan anda menjadi lebih sihat dengan mengambil Eco Slim. Ia dapat membantu anda melangsingkan badan tanpa perlu berlapar ataupun bersenam secara berlebihan. Khasiat di dalamnya akan memastikan bahawa badan anda dilindungi daripada apa-apa kesan sampingan yang tidak diingini semasa proses pengurangan berat badan berlaku. www.EcoSlim.promotion.my

20 COMMENTS

  1. Saya seorang vegetarian, saya nak tahu sama ada produk ini selamat untuk saya ke tak? Sebab saya tak boleh makan apa-apa produk dari haiwan.

    • Karen, dia ada sebut bahawa semua bahan-bahan adalah berasal dari alam semulajadi. Ada chitosan yang berasal daripada cangkerang udang dan ketam. Kalau kamu okay dengan itu, anda boleh ambil tanpa masalah. Tapi takda daging digunakan. (www.EcoSlim.my)

  2. Saya suka rasa dia, macam buah campuran. Tak terlalu manis dan saya selalu tambahkan pada minuman the saya pada waktu pagi pastu boleh rasa cergas sepanjang hari. Saya dapati rambut dan kulit saya bertambah baik kesihatannya dalam beberapa bulan lepas mula ambil.

  3. Saya beli jenis cecair yang boleh dititik ke dalam air. Saya lebih suka jenis ini berbanding tablet sebab senang dibawa dalam handbag semasa di luar rumah dan ketika dalam perjalanan.

  4. Harga berpatutan. Boleh bertahan agak lama sebab hanya kena ambil satu tablet setiap hari. Pastikan jangan terlebih makan. Sangat menyenangkan proses penurunan berat badan saya sebab setiap kali sebelum bersenam saya akan ambil satu.

    • Shima, saya pun sama. Tapi saya ambil selepas bersenam bukan sebelum. Kesannya masih kelihatan. Saya cairkan satu tablet ke dalam bekalan air saya semasa pergi ke gym. Ia kurang gula berbanding minuman isotonik lain jadi baik untuk orang yang sedang mengawal kalori. (www.EcoSlim.my)

    • Hanis, saya tak rasa tablet ini macam Vitamin C. Ia ada banyak lagi khasiat dan zat yang boleh menyerap lemak serta merangsangkan metabolisme anda untuk membakar lemak. Vitamin C sahaja takde fungsi itu.

  5. Saya seberat 80kg. Dah cuba banyak cara untuk kurangkan berat badan tapi tak berjaya. Saya nak tahu sama ada Eco Slim boleh berkesan untuk saya ke tak.

    • Saya dah guna untuk enam bulan. Pada mulanya seberat 120kg, dan sekarang sudah turun sebanyak 5kg. Saya rasa kak Atikah takda masalah. Kalau saya boleh turun, semua orang pun boleh.

  6. Berapa lama nak sampai jika saya order hari ni? Harap-harap dapat sampai dalam kurang daripada seminggu. Saya tinggal kat Teluk Intan.

    • Maria dan Mat Bot, saya dari Pulai dan bila order, dah sampai dalam masa 3 hari sahaja. Jadi saya tak rasa ada masalah nak sampai ke rumah kamu.

    • Setiap botol ada 10 tablet tapi satu hari kena ambil satu sahaja. Ada orang yang ambil dua tablet sehari. Kalau beli saya biasanya beli 4 botol sekaligus dan boleh bertahan selama satu bulan. Cairkan satu tablet dalam setengah botol air dan minum serta merta. (www.EcoSlim.my)

  7. Saya boleh rasa perbezaan dalam badan dalam seminggu saja. Saya rasa agak ok produk ini. Saya lebih suka kalau boleh ada bungkusan di mana lebih daripada satu botol dalam kotak jadi tak perlu beli satu per satu botol.

    • Saya rasa kita tak patut bagi produk slimming pada kanak-kanak lah Bang! Benda ni untuk orang dewasa je. Kalau anak you overweight, biar dia berlari dan bersenam kat luar je. Hahaha.

  8. Belum cuba lagi tapi rasa macam nak sebab dah lihat semua feedback yang baik belaka. Saya baru lahirkan anak pertama dan perlukan suplemen yang boleh membantu saya kurangkan berat badan secara selamat. (www.EcoSlim.my)

LEAVE A REPLY